Արդյունքները՝

Ճամբարային առաջին օր

Ճամբարային երկրորդ օր

Ճամբարային երրորդ օրը հագեցած էր՝ երաժշտական-համագործակցային։ Սովորող-սովորեցնող նախագծով հայրենագետ-բնագետների ջոկատը համագործակցել է 3.3 դասարանի <<Հասկեր>> ջոկատի և Ավագ դպրոցի մի խումբ սովորողների հետ։

Սովորող-սովորեցնող նախագծով պարային ուսուցում Հյուսիսային դպրոցում՝

Հունվարյան ճամբարի ընթացքում Ավագ դպրոցի սովորողների հետ իրականացնում ենք մարզական պարապմունքներ։ Ավելին՝ Սուսաննա Պետրոսյանի բլոգում

Հայկական ազգային հագուստ՝ տարազի ուսումնասիրությունը շարունակվեց և ճամբարային չորրորդ օրը՝

Կարինե Երիցյան